Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Toen ik deze foto zag, dacht ik meteen: deze post heeft geen titel nodig...
Ik denk dat iedereen nu wel jaloers is op het ingebouwde zonnescherm van Sidonie 😅. En we weten allemaal precies hoe ze zich voelt.
Deze week houd ik het uitzonderlijk kort. De extreme hitte is de grote schuldige. Ik denk dat niemand nog veel energie over heeft om iets te doen.
Zelfs de hortensia's zien er niet op hun best uit. Ze hebben de voorbije week al een paar stevige onweersbuien met hagelstenen te verduren gekregen en verlangen net zo hard naar wat frissere temperaturen als wij.
Maar nog heel even volhouden... Binnenkort kunnen we weer zonder puffen breien, haken, quilten en borduren. En daar kijken we toch allemaal naar uit.
Tot binnenkort,
Evelyne